Verzending en levering

VERZENDING & LEVERING

We zijn er trots op dat we internationale verzenddiensten aanbieden in meer dan 185 landen en eilanden wereldwijd. Niets is belangrijker voor ons dan onze klanten uitstekende waarde en service te bieden. We zullen blijven groeien om aan de behoeften van al onze klanten te voldoen en overal ter wereld een service te bieden die alle verwachtingen overtreft.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij zijn er trots op dat wij gratis verzending aanbieden voor elke bestelling.

Hoe worden pakketten verzonden?

Pakketten die vanuit onze Amerikaanse en Europese magazijnen worden verzonden, worden verzonden via USPS of nationale postdiensten.

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja. We bieden gratis verzending naar meer dan 185 landen wereldwijd. Er zijn echter enkele locaties waar we niet naartoe kunnen verzenden. Als u zich in een van deze landen bevindt, nemen we contact met u op.

Hoe zit het met de douane?

Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele douanekosten nadat de artikelen zijn verzonden. Door onze producten te kopen, stemt u ermee in dat een of meer pakketten naar u worden verzonden en dat er douanekosten in rekening kunnen worden gebracht wanneer ze in uw land aankomen.

Hoe lang duurt de verzending?

De verzendtijd kan per locatie verschillen. Dit zijn onze schattingen:

Locatie

*Geschatte verzendtijd

Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk

10-15 werkdagen

Canada, Europa

10-15 werkdagen

Australië, Nieuw-Zeeland

10-21 werkdagen

*Dit is exclusief onze verwerkingstijd van 1-3 dagen.

Verstrekt u trackinginformatie?

Ja, je ontvangt een e-mail zodra je bestelling is verzonden met daarin je trackinggegevens. Als je binnen 5 dagen geen trackinggegevens hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Mijn tracking geeft aan: ‘op dit moment geen informatie beschikbaar’.

Bij sommige verzendbedrijven duurt het 1-5 werkdagen voordat de trackinginformatie in het systeem is bijgewerkt. Als uw bestelling langer dan 5 werkdagen geleden is geplaatst en er nog steeds geen trackingnummer beschikbaar is, neem dan contact met ons op.

Worden mijn artikelen in één pakket verzonden?

Om logistieke redenen kunnen we uw bestelling in meerdere zendingen opsplitsen. In dat geval wordt u hiervan op de hoogte gesteld en ontvangt u voor elke zending een trackingnummer.

Disclaimer voor verkeerd adres

Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. We doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, dus er is altijd een kleine periode om een ​​onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een onjuist verzendadres heeft opgegeven.

Verloren/gestolen pakketten

Als uw trackinggegevens aangeven dat uw pakket op uw adres is afgeleverd en u het niet heeft ontvangen, meld dit dan bij uw vervoerder. Heeft u nog vragen over hoe u dit kunt doen? Neem dan contact op met onze klantenservice via onze contactpagina.